Archives
Chaussures Maniet
https://www.muybridge.be/wp-content/uploads/2018/12/maniet-1024x576.jpg 1024 576 gerda van damme gerda van damme https://secure.gravatar.com/avatar/38d9a67131a6fb95550be0f3a799189b?s=96&d=mm&r=gDe case De schoenketen Chaussures Maniet wilde een speelhoek maken in de nieuwe winkel te Stockel. De bedenkers van de speelhoek? Het doelpubliek zelf: de kinderen. MUYBRIDGE organiseerde om te beginnen een wedstrijd die zich richtte tot de scholen en kinderen uit de buurt. Ze werden gecontacteerd via hun ouders, via banneringcampagnes en via video’s…
read moreJommeke book trailer
https://www.muybridge.be/wp-content/uploads/2014/03/01-1024x576.png 1024 576 gerda van damme gerda van damme https://secure.gravatar.com/avatar/38d9a67131a6fb95550be0f3a799189b?s=96&d=mm&r=gHet project Door een 30-seconden video/book trailer te maken bracht MUYBRIDGE Jommeke echt tot leven voor Ballon Media’s doelgroep. De trailer kende een groot succes als preroll op spelletjes websites. De uitdaging De bekendheid, sympathie en verkoop vergroten voor het Jommeke-karakter, door promotie van het nieuwste album. De statische stripstijl tot leven brengen in een…
read moreBadoit JC Decaux motion design
https://www.muybridge.be/wp-content/uploads/2018/03/badoit-feature-1-1024x576.jpg 1024 576 gerda van damme gerda van damme https://secure.gravatar.com/avatar/38d9a67131a6fb95550be0f3a799189b?s=96&d=mm&r=gHet project Motion design project voor JC Decaux campagne voor Badoit, een van de merken van Danone Waters. De uitdaging Het bronmateriaal bestond in statisch formaat. Het moest geanimeerd worden voor gebruik in het JC Decaux Carrefour network. Onze oplossingen We animeerden het bronmateriaal en gaven het terug in videoformaat aan Danone. Op tijd, binnen…
read moreChaudfontaine
https://www.muybridge.be/wp-content/uploads/2018/02/casechaudfontaine-1024x595.jpg 1024 595 gerda van damme gerda van damme https://secure.gravatar.com/avatar/38d9a67131a6fb95550be0f3a799189b?s=96&d=mm&r=gHet project Chaudfontaine werkte al enkele jaren rond het thema van een goudvis, als symbool voor de zuiverheid van hun water. Het idee verloor zijn aantrekkelijkheid. Om het publiek opnieuw te engageren, stelden we voor om de goudvis te laten verdwijnen en het publiek te laten zoeken in een interactieve video. De respons was uitzonderlijk.…
read more70 jaar Atoma
https://www.muybridge.be/wp-content/uploads/2018/12/cases_70_ans_atoma-1024x576.jpg 1024 576 gerda van damme gerda van damme https://secure.gravatar.com/avatar/38d9a67131a6fb95550be0f3a799189b?s=96&d=mm&r=gDe case Om de 70ste verjaardag van Atoma te vieren deed Atoma beroep op MUYBRIGE om een virale video marketing campagne te creëren voor zijn sociale media-kanalen Facebook, YouTube en Instagram. Met een acteur/journalist, ‘Kristoff Igorovitch’, zijn we de straten van Chimay, Leuven en Brussel in getrokken om aan de voorbijgangers te vragen om uite…
read moreFrisse Reus
https://www.muybridge.be/wp-content/uploads/2018/12/frisse-reus-presentation-1024x583.jpg 1024 583 gerda van damme gerda van damme https://secure.gravatar.com/avatar/38d9a67131a6fb95550be0f3a799189b?s=96&d=mm&r=gDe case “Vertel ons wat frisheid voor jou betekent.’ Dit was de opdracht van deze videowedstrijd die MUYBRIDGE voor het Nederlandse merk Witte Reus organiseerde op de Facebook-pagina van het merk, naar aanleiding van de launch van de ‘Frisse Reus’-variant binnen het gamma. De deelnemers toonden een grote creativiteit en enkelen van hen plaatsten echte…
read moreDisplay ads
https://www.muybridge.be/wp-content/uploads/2018/12/banners-Hersteld-1024x576.jpg 1024 576 gerda van damme gerda van damme https://secure.gravatar.com/avatar/38d9a67131a6fb95550be0f3a799189b?s=96&d=mm&r=gDe case MUYBRIDGE realiseerde talrijke animaties voor display ad campagnes voor verschillende merken, zoals Microsoft, Carglass, Durex, Velux, Schoenen Torfs, Avance, Bristol, GE Money, MSN, Céréal, Base, Scholl, Gerlinéa, Silan, Persil, Diléa, Lampiris, Toshiba en vele andere.
read more