Archives
Maison Plurielle
https://www.muybridge.be/wp-content/uploads/2020/10/screenshot_mariages_forces-1024x578.png 1024 578 guido guido https://secure.gravatar.com/avatar/8d673fd7235304879c6276cc27379f44?s=96&d=mm&r=gChaussures Maniet
https://www.muybridge.be/wp-content/uploads/2018/12/maniet-1024x576.jpg 1024 576 gerda van damme gerda van damme https://secure.gravatar.com/avatar/38d9a67131a6fb95550be0f3a799189b?s=96&d=mm&r=gDe case De schoenketen Chaussures Maniet wilde een speelhoek maken in de nieuwe winkel te Stockel. De bedenkers van de speelhoek? Het doelpubliek zelf: de kinderen. MUYBRIDGE organiseerde om te beginnen een wedstrijd die zich richtte tot de scholen en kinderen uit de buurt. Ze werden gecontacteerd via hun ouders, via banneringcampagnes en via video’s…
read moreJommeke book trailer
https://www.muybridge.be/wp-content/uploads/2014/03/01-1024x576.png 1024 576 gerda van damme gerda van damme https://secure.gravatar.com/avatar/38d9a67131a6fb95550be0f3a799189b?s=96&d=mm&r=gHet project Door een 30-seconden video/book trailer te maken bracht MUYBRIDGE Jommeke echt tot leven voor Ballon Media’s doelgroep. De trailer kende een groot succes als preroll op spelletjes websites. De uitdaging De bekendheid, sympathie en verkoop vergroten voor het Jommeke-karakter, door promotie van het nieuwste album. De statische stripstijl tot leven brengen in een…
read moreChaudfontaine
https://www.muybridge.be/wp-content/uploads/2018/02/casechaudfontaine-1024x595.jpg 1024 595 gerda van damme gerda van damme https://secure.gravatar.com/avatar/38d9a67131a6fb95550be0f3a799189b?s=96&d=mm&r=gHet project Chaudfontaine werkte al enkele jaren rond het thema van een goudvis, als symbool voor de zuiverheid van hun water. Het idee verloor zijn aantrekkelijkheid. Om het publiek opnieuw te engageren, stelden we voor om de goudvis te laten verdwijnen en het publiek te laten zoeken in een interactieve video. De respons was uitzonderlijk.…
read moreN-Allo Ecard
https://www.muybridge.be/wp-content/uploads/2018/12/nallo-ecard-presentation-1024x576.jpg 1024 576 gerda van damme gerda van damme https://secure.gravatar.com/avatar/38d9a67131a6fb95550be0f3a799189b?s=96&d=mm&r=gDe case In het kader van de eindejaarsfeesten realiseerde MUYBRIDGE voor N-Allo een ecard in video (bedrijf in de Engie holding).
read moreN-Allo
https://www.muybridge.be/wp-content/uploads/2018/03/n-allo-1024x576.jpg 1024 576 gerda van damme gerda van damme https://secure.gravatar.com/avatar/38d9a67131a6fb95550be0f3a799189b?s=96&d=mm&r=gHet project N-Allo (Engie) heeft een uiterst gevarieerd dienstenaanbod, dat moeilijk onder één noemer samen te vatten is. MUYBRIDGE verduidelijkte dit dienstenaanbod door het voor te stellen met situaties uit het dagelijks leven waar N-Allo een impact kan hebben. De uitdaging N-Allo (Engie) heeft een uiterst gevarieerd dienstenaanbod, dat moeilijk onder één noemer samen te…
read moreDreammachine
https://www.muybridge.be/wp-content/uploads/2018/12/dreammachine_showreal-1024x576.jpg 1024 576 gerda van damme gerda van damme https://secure.gravatar.com/avatar/38d9a67131a6fb95550be0f3a799189b?s=96&d=mm&r=gDe case Voor Dreammachine, waarvan MUYBRIDGE de video marketing afdeling is, realiseerde MUYBRIDGE een showreel met een overzicht van enkele cases.
read more70 jaar Atoma
https://www.muybridge.be/wp-content/uploads/2018/12/cases_70_ans_atoma-1024x576.jpg 1024 576 gerda van damme gerda van damme https://secure.gravatar.com/avatar/38d9a67131a6fb95550be0f3a799189b?s=96&d=mm&r=gDe case Om de 70ste verjaardag van Atoma te vieren deed Atoma beroep op MUYBRIGE om een virale video marketing campagne te creëren voor zijn sociale media-kanalen Facebook, YouTube en Instagram. Met een acteur/journalist, ‘Kristoff Igorovitch’, zijn we de straten van Chimay, Leuven en Brussel in getrokken om aan de voorbijgangers te vragen om uite…
read moreKids & Family Marketing Congress (KFM 2016)
https://www.muybridge.be/wp-content/uploads/2018/03/kfm-1024x681.jpg 1024 681 gerda van damme gerda van damme https://secure.gravatar.com/avatar/38d9a67131a6fb95550be0f3a799189b?s=96&d=mm&r=gHet project Promotievideo voor het door Kids Republic georganiseerde Kids & Family Marketing Congress (KFM 2016).
read more- 1
- 2